15.6.05

Sitä se sade teettää...

What brand of yarn am I?

"Goddess yarns. I always get the prettiest and
softest yarn I can find, even if it's expensive
or hard to find.
"

What brand of yarn are you? (Knitting)
brought to you by
Quizilla

Tänään olen viettänyt reilun tunnin kukkakaupassa suunnittelemass hääkimppua ja muita koristuksia sekä käynyt läpi neulelehtiä. Siniseen ruutuvihkoon kirjautui kaksi aukeamallista toteuttamiskelpoisia neuleita -pelkästään minulle. Millä ihmeen ajalla minä ne neulon? Ja mihin saan mahtumaan kaikki 50 neuletta, sitten kun olen ne neulonut? Ja kuinka oikein ennätän käyttää niitä kaikkia?

APUA! Nyt olisi tarvetta Knitting Plannerille! Häiden suunnittelu on tämän rinnalla pikkujuttu!

Kaiken lisäksi olen selaamassa vasta vuoden 2000 lehtiä...

Toivottavasti huomenna paistaa aurinko, että pääsen ulos neulomaan. Muuten saattaa käydä vielä niin, että päädyn inventoimaan lankavarastoani. Eihän siinä mitään, mutta kun appiukko on kylässä! ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!