16.5.05

Sataa sataa ropisee..

...pili pili pom! Toivottavasti koko kesästä ei tule ihan näin kylmä ja sateinen! Tänään tuli sitten tehtyä hommia kahden työpäivän edestä, ensin omat työt ja sitten koko ilta raksalla. Vesisateessa. Ja sitten vielä kaupan päälle tulee loppukevään työkiireet. Erityistä tukea tarvitsevia lapsia ja nuoria tuntuu sikiävän jostain kuin sieniä sateella. Ja sitten ne kaikki päättävät muuttaa juuri tänne. Juuri nyt. Halleluja!

Sain Senjan vihdoin valmiiksi, koska Marjut ennätti jo hätäillä hukanneensa sen kuvan tulevaa Ullaa varten. Ei hätää! Kuvaa ei vielä ole edes otettu, sillä Senja on levännyt kuukauden päivät kiinnitysnauhojen ompelua odotellessa. Ja sitä valokuvaa ei vielä ole. Ehkä... huomenna?!

Tässä kuitenkin jotain valmistunutta, eli neuletakki Wool-langasta kaverin vauvalle. Tosin neuletakkia ei vielä ole lahjoitettu omistajalleen, koska jostain pitäisi löytää vapaa viikonloppu vauvavierailuun reilun sadan kilometrin päähän...







Savann-langasta tulee ihana poncho. Tai sitten huivi, sillä kappale näyttää epäilyttävän kapealta. Mutta siitä on tarkoituskin tulla vähän minimittaisempi teltta.

...Ja sitten olisi vielä salaisen ystävän lahja, joka on tosin jo puolessa välissä.

Tämän kopsasin Susannalta:

10 vuotta sitten minä...
1. Olin lukion toisella luokalla
2. Olin sairaalloisen laiha
3. Olin kesätöissä mansikkapellolla

5 vuotta sitten minä...
1. Vietin sinkkuna opiskelijaelämää
2. Asuin yksiössä Joensuun keskustassa
3. Olin kesätöissä siivoojana Perloksella

3 vuotta sitten minä...
1. Seurustelin Jannen kanssa
2. Olin juuri muuttanut Imatralle
3. Työskentelin kesätöissä toivottavasti elämäni viimeistä kertaa siivoojana!

1 vuosi sitten minä...
1. Kuvittelin valmistuvani
2. Aloitin neuleblogin
3. Neuloin yllättävän paljon

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. Olen ollut stressaantunut
2. Olen sairastellut ja luullut pääni leviävän
3. Olen bloggaillut luvattoman vähän

Eilen minä...
1. Olin raksalla vesisateessa mittaamassa korkoja
2. Muutin blogiani
3. Neuloin ponchoa

Tänään minä...
1. Olin raksalla koko illan vesisateessa
2. Päätin pitkästä aikaa ottaa itselleni aikaa blogien lukemiseen.
3. Sain vihdoin ommeltua Senjaan kiinnitysnauhat

Huomenna...
1. Pelaan pesäpalloa
2. Tarkistan kokeita ja annan arvosanoja
3. Olen illan raksalla auringonpaisteessa

Ensi viikolla:
1. Odotan kesälomaa
2. Saan ponchon valmiiksi
3. Neulon valmiiksi salaisen ystävän lahjan

Loppuvuotena tavoitteenani on:
1. Mennä naimisiin elämäni Miehen kanssa
2. Päästä vihdoin omaan kotiin
3. Valmistua

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista!