1.6.09

Omenankukkien aikaan..

Pihalla kasvaa neljä omenapuuta. Yksi niistä, se pahanmakuisin ja vaikeanimisin, tekee toisena kasvukesänään todella paljon kukkia. Ihania, valkoisia omenapuunkukkia.


















Ulkona kuivuu kolmas koneellinen pyykkiä ja yksi pyörii vielä koneessa. Oltiin viikonloppu reissussa Nilsiässä. Vaipoissa oli aika ammoniakkinen haju ja tietysti osassa vaipoista imut vielä sisällä ja tarrat auki..



























Ja Rousku saa pyykkiä aikaiseksi!

Huomasin, että minä olen unohtanut esitellä kevättalvella ompelemani verhot. Ompelu-/vierashuone sai kukikkaan verhokapan.























Ja Aaron tuleva huone (limenvihreä!) sai Laura Ashleyn II-laadun vaaleansiniset palloverhot. (ja vastavaloon on kiva kuvata..)




























Aaron sininen raglanhihainen paita odottaa kaula-aukon muokkaamista. Siitä tuli mallia off-shoulders, joten purkuun meni. Paita on muutenkin malliltaan turhan leveä ja lyhyt, vaikka lisäsinkin reilusti pituutta sekä vartalo-osaan että hihansuihin. En jaksa purkaa koko p***aa, vaan muokkaan hieman kaula-aukkoa pienemmäksi. Jospa se siitä.

Puikoille hyppäsi myös pitsineuleinen bolero Novitan kesälehdestä. Lankana mudanvärinen Tennessee. Tämäkin hieman epäilyttää..











3 kommenttia:

  1. Mä olen myös ihaillut meidän omenapuita, upeat kukat on!

    VastaaPoista
  2. Omenankukkia, ihana nimi blogillesi. Tuntuu, että tänä vuonna omenapuiden kunkinta oli vaan niin kamalan lyhyt.

    Kauniita kesäpäiviä teidän väelle.

    VastaaPoista
  3. Meillä kukkii kirsikkapuu aivan täysillä tuossa pihassa kans. On ne kukat vaan niin ihania.
    Hih, mä oon suunnitellu tuon boleron tekoa kans. Täytyypä seurata kuinka sun käy, ni tiiän aloittaako vai ei omaansa.
    Hienoja verhoja oot ommellu myös.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!